MENU
021 32 92 84

Poljička cesta 35, Split

ALATI ZA POUČAVANJE POČETNOG PROGRAMIRANJA

ALATI ZA POUČAVANJE POČETNOG PROGRAMIRANJA

Šifra: 242274
ECTS: 4.0
Nositelji: doc. dr. sc. Lada Maleš
izv. prof. dr. sc. Suzana Tomaš
Izvođači: doc. dr. sc. Lada Maleš - Laboratorijske vježbe
izv. prof. dr. sc. Suzana Tomaš - Laboratorijske vježbe
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Laboratorijske vježbe 30
Predavanja 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
CILJEVI PREDMETA: Cilj je upoznati, analizirati i primijeniti alate, programske platforme i razvojna programska okruženja za poučavanje početnog programiranja.
Odabir se izvodi sukladno aktualnom kurikulumu predmeta Informatika u osnovnoškolskom obrazovanju.
SADRŽAJ KOLEGIJA: Upoznavanje alata, programskih platformi i razvojnih programskih okruženja za poučavanje početnog programiranja. Analiza odabranih alata, programskih platformi i razvojnih programskih okruženja za poučavanje početnog programiranja.
Povezivanje koncepata u programiranju s implementacijom u alatu. Oblikovanje zadataka koji primjenjuju osnovne koncepte programskih jezika. Implementacija nastavnih sadržaja osnovnoškolskog obrazovanja uz pomoć alata. Izrada metodičke pripreme nastavnog sadržaja primjenom odabranog alata. Javni sati studenata iz informatike.
Ishodi učenja:
  1. Analizirati alate za poučavanje početnog programiranja.
  2. Povezati odabrani alat s osnovnim konceptima u programiranju
  3. Oblikovati zadatke uz pomoć alata.
  4. Primijeniti na nastavnim sadržajima odabrani alat.
  5. Održati nastavni sat.
Literatura:
  1. Nastavni materijali, Nastavni materijali objavljeni na fakultetskom intranetu i na sustavu Moodle (http://www.ffst.unist.hr/ i http://teachers3.ffst.hr/), L. Maleš, S. Tomaš,
  2. Teaching computational thinking in primary education, H. Ozcinar, G. Wong, T. Ozturk, IGI Global. DOI: 10.4018/978-1-5225-3200-2, 2018.
  3. Aktualni udžbenici od prvog do četvrtog razreda iz Informatike,
  4. micro:bit Python Editor, https://python.microbit.org/v/3, Online izvor,
Preporučena literatura:
  1. Aktualni udžbenici od petog do sedmog razreda iz Informatike., , , , .
  2. Learn Python, https://www.w3schools.com/python/, Online izvor, , .
  3. MINDSTORMS EV3 Core Set Tutorials, https://education.lego.com/en-us/lessons/ev3-tutorials, Online izvor, , .
  4. Make it: code it, https://microbit.org/projects/make-it-code-it/, Online izvor, , .
  5. Learn - KittenBot, https://www.kittenbot.cc/blogs/learntps://www.kittenbot.cc/blogs/learn, Online izvor, , .
  6. Handbook of Research on Tools for Teaching Computational Thinking in P-12 Education, , S. Papadakis, M. Kalogiannakis, DOI: 10.4018/978-1-7998-4576-8, 2020.
9. semestar
MODUL 2: Primjena IKT u učenju i poučavanju (9. semestar) - Redovni studij - Učiteljski studij
Termini konzultacija:
  • izv. prof. dr. sc. Suzana Tomaš:

    Soba: 210

    Srijeda

    od 14:30 do 15:30

    Lokacija: