Opterećenje:
|
1. komponenta
Vrsta nastave | Ukupno |
Predavanja |
30 |
Seminar |
15 |
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
|
Opis predmeta:
|
Cilj kolegija je upoznavanje s različitim aspektima didaktike književnosti s posebnim
naglaskom na književnost za djecu i mladež. Analizirat će se načini podučavanja
književnosti njemačkog govornog izraza, kao i mediji bliski području književnosti u
kontekstu nastave njemačkog kao stranog jezika.
|
Ishodi učenja:
|
- - kritički prosuđivati o književnim djelima u kontekstu nastave njemačkog jezika
kao stranog jezika
- - primjenjivati metode didaktike književnosti
- - raspravljati o specifičnostima pojedinih djela i njihove didaktičke primjenjivosti
- - objasniti značaj pojedinih književnih djela za djecu i mladež iz didaktičke
perspektive
|
Literatura:
|
- Literaturdidaktik, , Leubner, M; Saupe/Matthias, R., Berlin: Akademie Verlag, 2011.
- Die Literatur der Literaturdidaktik, , Schulz-Pernice, F., Stuttgart: Metzler, 2019.
|
Preporučena literatura:
|
- Literaturdidaktik Deutsch: Eine Einführung, , Dawidowski, Christian, Paderborn: Schöningh, 2016.
|