Opterećenje:
|
1. komponenta
Vrsta nastave | Ukupno |
Predavanja |
30 |
Seminar |
15 |
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
|
Opis predmeta:
|
Razumijevanje prirode procesa nastave stranog jezika. Upoznavanje studenata s postupcima i tehnikama u poučavanju stranoga jezika. Razvijanje sposobnosti odabira prikladnih strategija poučavanja u svrhu pripremanja za izvođenje nastave engleskoga jezika na različitim razinama jezičnog znanja i s učenicima različite dobi. Osposobljavanje studenata da opća znanja o jeziku, teorijska znanja o procesima učenja i poučavanja stečena u kolegijima iz područja odgoja i obrazovanja te ključne pojmove iz usvajanja drugog jezika i glotodidaktike primijene na nastavu engleskoga jezika.
|
Ishodi učenja:
|
- Po završetku navedenog kolegija, studenti će moći:
razumjeti i analizirati glavne aspekte suvremenog pristupa nastavi stranoga jezika
- opisati i analizirati različite strategije poučavanja engleskoga kao stranoga jezika
- izabrati prikladne strategije poučavanja s obzirom na dob učenika i razinu jezičnog znanja
- definirati opće ciljeve i ishode nastavnoga sata i ciljeve pojedinačnih aktivnosti
- prepoznati i razlikovati obilježja i funkcije različitih uloga nastavnika te objasniti glavne principe upravljanja razredom
- opća znanja stečena u kolegijima iz matične struke, znanja o procesima učenja i poučavanja stečena u kolegijima iz područja odgoja i obrazovanja, te poznavanje teorijskog okvira usvajanja drugog jezika i glotodidaktike primijeniti na samostalno planiranje, izvođenje i evaluaciju nastavnog sata iz engleskoga jezika na različitim razinama poučavanja
|
Literatura:
|
- The Practice of English Language Teaching, , Harmer, Jeremy, London: Longman., 2015.
- Essential Teacher Knowledge, , Harmer, Jeremy, Pearson Education Limited, 2012.
- Classroom Management Techniques, , Scrivener, Jim, Cambridge: Cambridge University Press, 2014.
- A Course in Language Teaching. Theory and Practice., , Ur, Penny, Cambridge: Cambridge University Press, 1996.
- Classroom Teaching Strategies, , Todd, Richard, Watson, Hamel Hempstead: Prentice Hall, 1997.
|
Preporučena literatura:
|
- Jezik i društvena situacija-istraživanje govora u nastavi stranog jezika, , Čurković Kalebić, Sanja, Zagreb: Školska knjiga., 2003.
- Teacher Talk in Foreign Language Teaching, , Čurković Kalebić, Sanja, Split: Redak., 2008.
- The Dynamics of the Language Classroom, , Tudor, Ian, Cambridge: Cambridge University Press., 2003.
- Strani jezik u osnovnoj školi, , Vrhovac, Yvonne i suradnici, Zagreb: Naprijed., 1999.
|