Opterećenje:
|
1. komponenta
Vrsta nastave | Ukupno |
Vježbe u praktikumu |
15 |
Predavanja |
15 |
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
|
Opis predmeta:
|
Stjecanje općih kompetencija u pogledu poznavanja kinezioloških transformacijskih operatora za usvajanje plesnih struktura narodnih plesova Hrvatske.
1. Metode poučavanja plesova prema načinu prenošenja motoričkih-plesnih informacija.
2. Metode proučavanja plesova po etnografskim zonama.
3. Karakteristike etnografskih zona Hrvatske.
4. Usvajanje elemenata tehnike plesova.
5. Realizacija notnih vrijednosti pokretom.
6. Njegovanje dječjeg folklornog izraza i proces usvajanja tradicijskih sadržaja kojim se potiče dječju maštu i unutarnje doživljavanje.
7. Metode poučavanja plesova prema načinu usvajanja motoričkih-plesnih zadataka.
8. Metode i postupci psiho-sociološke pripreme u plesu u odnosu na spol i dobne kategorije.
9. Osnove koreografiranja.
|
Ishodi učenja:
|
- provesti metodske postupke za usvajanje elemenata narodnih plesova za djecu
- upotrijebiti metodske postupke za transformaciju antropoloških obilježja
- integrirati trenažne operatore narodnih plesova
- razlikovati metodske forme i organizacijske oblike folklora za djecu
- izvoditi metodske vježbe za usvajanje elemenata plesova
- angažirati se u postizanju kvalitetnijeg i intenzivnijeg prezentiranja gibanja i pokreta u predškolskoj ustanovi
|
Literatura:
|
- Šećem, šećem drotičko, , Knežević G., Kulturno prosvjetni sabor Hrvatske, 1988.
- Naše kolo veliko, , Knežević, G., Zagreb: ETHNO, 2002.
- Srebrna kola, zlaten kotač, , Knežević, G., Zagreb: ETHNO, 2005.
|
Preporučena literatura:
|
- Efekti utjecaja estetskog kineziološkog tretmana na motoričke sposobnosti djevojčica., , Malada, D., Edukacijski fakultet, Travnik., 2018.
- Plesna kultura: mogućnosti plesnoritmičkog odgoja djece predškolske dobi., , Vukelić, J., Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu,, 2000.
|