Load:
|
1. komponenta
Lecture type | Total |
Lectures |
30 |
Seminar |
15 |
* Load is given in academic hour (1 academic hour = 45 minutes)
|
Description:
|
Familiarisation with traditional games and toys and the possibility of implementation thereof in the curriculum of early and pre-school education.
|
Learning outcomes:
|
|
Literature:
|
-
Dijete i igra., Duran, M., Jastrebarsko: Naklada Slap, 2001.
-
Odrastanje u tradicijskoj kulturi Hrvata, Tučepi., Spajić Vrkaš, V., Zagreb: Naknada MD., 1996.
-
Tradicijska igra u suvremenom institucionalnom ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju. Jezik, književnost i obrazovanje, suvremeni koncepti., Visković, I., Učiteljski fakultet Zagreb, Čakovec., 2020.
-
Pagarešto: igre mladosti., Vujanović, M., Split: Etnografski muzej., 2009.
|
Optional literature:
|
- Stare igre u Makarskoj i Primorju., , Kunac, A., Makarska: Gradski muzej Makarska., 2007.
- Doprinos tradicijskih igara kvaliteti međuljudskih odnos i učestalosti druženja učenika u primarnom obrazovanju., , Kovačević, T., Opić, S., Croatian Journal of Education: Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 16(Sp. Ed. 1),, 2014.
|